دمکراتهای «واقع بین» یا عوامفریبان نوین
ا. م. شیری ا. م. شیری

 

در آستانه ٦۵- مین سالگرد پیروزی خلقهای شوروی تحت رهبری حزب کمونیست بر فاشیسم، حاکمیت مافیائی- امپریالیستی روسیه هم به «واقع بینی» روی آورده است. در یک سو، شهرهای روسیه را با تصاویر استالین آذین می بندد، در سوی دیگر، همراه با مترسکهای لهستانی، سالگرد فاجعه کاتئن را برگزار می کند. مگر سلاح قحطی بود!

از زمانی که سایت اخبار روز دمکرات شده و با مزدبگیران VOA همکاری «ادبی» و «مطبوعاتی» می کند، نویسندگان محترمی مثل همنشین بهار هم پیدا شده است که در آستانه، پیروزی خلقهای شوروی بر فاشیسم جهانی سرمایه داری، به همراه دولت مافیائی- امپریالیستی روسیه، مترسکهای لهستانی و اربابان کهنه کار آنها  و دیگر دشمنان جهانی بشریت، که « سه سال بعد نظامیان آلمانی اجساد قربانیان را پیدا کرده »، این جناب نیز ٦۸ سال بعد به اسناد جدیدی دست یافته و جنایت شورویها در کاتئن را افشا می کند. این گونه جدید دمکراتها، که زیر فشار افکار عمومی بشریت جهان «واقع بین شده» و هر دو طرف مسئله را می بینند، بدون اینکه زحمت ورق زدن تاریخ را بخود بدهند، بدون اینکه، از ٦۰ تا ۸۰ هزار اسیر نابود شده ارتش سرخ در اردوگاههای لهستان، از ۵۰ میلیون انسان قربانی طاعون فاشیسم، از جمله، از ۲۷  میلیون انسان از میان رفته شوروی(بگذریم از ویرانیها) سخن بمیان آورند، مطاع مکشوفه خود را بازار مکاره ای که در آستانه ٦۵- مین سالگرد شکست فاشیسم دایر شده است، عرضه می کنند. آن وقتها «نازیها... جار می زدند» و امروز«همنشینان بهار» «جرات» پیدا کرده اند همصدا با گورباچف، یلتسین، پوتین، محققان بین المللی و دولت در تبعید لهستان... جار بزنند! چه پیغمبران معصومی! به نظر شما چرا؟ و چرا درست چند روز مانده به سالگرد شکست فاشیسم؟ خود دانید. فقط چند موردی را که در اینجا آورده  شده است، بارها و بارها بخوانید و دقت کنید!

«...

خدا پدر و مادر گورباچف را بیامرزد که با همه «کار- خرابی»هایش، از هزارتوی کاتین پرده برداشت و اختلافاتش با یلتسین، باعث شد در این مورد، اسرار مگو، کَمَکی به بیرون درز کند.
در آوریل سال ۱۹۹۰ گورباچف از نقش سازمان امنیت دولت شوروی «ان.ک.و.د» یعنی همان «کمیساریای خلق برای امور داخلی» پرده برداشت.

بوریس یلتسین هم، به دست داشتن دولت روسیه در واقعه کاتین اعتراف نمود و رسما مسوولیت شوروی در این حادثه را پذیرفت و حضرت پوتین هم عذر تقصیر خواست!

متاسفانه همه اسناد نشان می‌دهد که کشتار کاتین، زیر سر استالین و امثال «لاورنتی پاوالوویچ بریا» ლავრენტიპავლეს ძე ბერია است و «مولوتوف» و «وروشیلوف» و «کالینین» و «میکویان» و «کاگانوویج» (اعضای دفتر سیاسی حزب کمونیست شوروی) و بازجویانی جون «کوبولف»، «مرکولف»، «واسیلی بولوخین» و «باشتوکف» در آن نقش دارند.

کار پلیس مخفی (نارودنی کامی‌سه‌ریات وونوتره‌نیخ دیه‌ل) یا به اصطلاح «کمیساریای خلق برای امور داخلی» است که مخالفین خودشان را به عنوان «دشمنان خلق» Враги народа / وِراگی نارُودا ــ خیلی راحت سربه نیست می‌کردند.

 (NKVD Народный Комиссариат Внутренних Дел) 

کشتار روشنفکران و افسران لهستانی در سال ۱۹۴۰ (به احتمال زیاد، ماههای مارس و آوریل) روی داده است. سه سال بعد نظامیان آلمانی اجساد قربانیان را پیدا کرده، پیراهن عثمان می‌کنند و برای پرده پوشی بر رفتار بیدادگرانه گشتاپو و اشغال لهستان و قتل اندیشمندان، تا توانستند در بوق و کرنا دمیدند و جار و جنجال بپا کردند و، «وا مصییبتا، وا بلشویکا» سر دادند!

...

روزولت و چرچیل نیز، در دستگاه استالین رفتند.

ناری ها برای منحرف ساختن توجه افکار عمومی از جنایات خودشان در مورد کمونیست ها، یهودیان، اسلاوها، کولی ها و دیگر مخالفان، اخبار این کشف را به سرعت پخش کردند و جار زدند: بشتابید بشتابید در حوالی جنگل کاتین، گورهای بی نام و نشانی کشف شده که بقایای ٤١٤٣ جسد را در خود دارد، تمام قربانیان لباس افسران لهستانی به تن دارند. بدون تردید مسئول این جنایت دولت شوروی است.

مسکو اما، از رو نرفت و کاسه کوزه ها را بر سر آلمانی ها شکست و نام کاتین را در میان نام‌های سانسورشده چپاند. رفقا و وردست هایش در ورشو نیز تا روزی که بر سر کار بودند، همین ساز را زدند. کی جرأت می‌کرد از کاتین بنویسد و بگوید...

روزنامه پراودا (پراودا یعنی حقیقت) سه روز بعد، در ۱۶ آوریل سال ۱۹۴۳ از خیمه شب بازی دشمن دم زد و نوشت: خون صدها هزار قربانی به گردن قاتلان نازی است و هیچ لهستانی دروغ آنان را باور نمی‌کند و قاتلان به زودی به سزای جنایات خودشان خواهند رسید...

عجبا که «روزولت» رئیس جمهور وقت ایالات متحده و جناب چرچیل نیز در دستگاه استالین رفتند و همین ساز را نواختند!

در شوروی قلم‌های چاپلوس و نجس، کوچکترین اشاره ای به اصل داستان نمی‌کردند. گویی تنها چیزی که برایشان مطرح نبود همان حقیقت (پراودا) بود. به پرسش پراودا، روزنامه رسمی دولت شوروی نگاه کنیم:

Катынь. Как и почему гитлеровцы расстреляли польских офицеров 
چرا و چگونه نازی ها افسران لهستانی ها را (در کاتین) کشتند؟!

...

دولت شوروی کمسیون تحقیق советская комиссия راه انداخت و با بوق و کرنا بر معصومیت و مظلومیت خود در کاتین تاکید نمود. (البته نتیجه تحقیق بین المللی و دولت در تبعید لهستان، شوروی را مقصر شناخت.)

بعد از جنگ، مقامات شوروی در دادگاه نورنبرگ خیلی زور زدند تا جنایت کاتین را گردن هیتلر بیاندازند و یا از دستور کار دادگاه خارج کنند.

...

می دانیم جز معدودی که به دار کشیده شدند، بیشتر قربانیان با سلاح کمری والتر Walther به قتل رسیدند. این سلاح ساخت آلمان بود و تعداد زیادی از آن، در استونی به دست روس ها افتاده بود. عمداً با این سلاح شلیک شده بود. (به نظر شما چرا؟ مگر سلاح قحطی بود؟!)

...»

_______________________________

همه قرمزها و داخل «» از سر تا پائین به نقل از:

http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=28809

 

۲٦ آوریل۲۰۱۰


April 26th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی